martes, 8 de diciembre de 2015

Carolina y Giuseppe

En aquest text vos vaig a parlar dels meus germans. Tinc dos germans una xica i un xic, els dos més grans que jo. Quan jo vaig nàixer estava a Equador , passe només un any ací fins a q em vaig mudar a Espanya amb els meus pares. Estos 13 anys que porte a Espanya mai he parlat amb els meus germans, no tinc records d'ells. La veritat és que estava un poc trist ja que no conéixer als teus germans i tindre'ls a milers de quilòmetres és molt fort.
En 2013 vaig anar en nadal un mes a Equador amb els meus pares. Com mon pare és de la Serra i ma mare de la costa vam haver d'anar una setmana a un lloc i l'altra setmana a un altre lloc. Durant la segona setmana vaig anar a la costa a veure la família per part de ma mare, vaig vore els meus tios, cosins i a la meua Germana Carolina. carolina ja era major amb 20 anys senyora vaig vore pocs dies però gaudi prou amb ella. Però al meu germà no ho vaig poder veure ja que estava en Maragdes. M'alegre molt al veure la meua germana però m'haguera agradat veure el meu germà ja que no es ni com és.

3 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Hola, em pareix una história tan commovedora i molt bonica lo dels teus germans.

    ResponderEliminar
  3. Bon dia.Es molt bonic veure a un germà y més si mai l'havies vista. Espere que prompte veges al teu germà.

    ResponderEliminar