martes, 8 de diciembre de 2015


Soc Violinista.

Des xicoteta sempre m'agradat el món de la música, ja que una veïna meua (mestra de piano professional) em va ficar dins de de este.

Un dia ma mare va anar a una agrupacció musical anomenada l'Amistat. Quan hem van dir quin instrument volia agafar entre tots els que hem van presentar, i jo vaig triar el violí, perque era el instrument que hem va cridar com si volguera anar amb mi.

Les primeres classes amb una mestra exepcional, Anabelén, hem va fer estimar el violí, i durante tots els anys que hem va donar classe hem va transmetre els seus sentiments mitjançant el violí d'una forma que ni jo mateixa no hem puguera imaginar. Sempre estarà amb mi mentres que toque el violí, perque gracies a ella continue fent el que mes m'agrada i espere que des del cel m'anime a continuar disfrutant de la música com el faig ara.

El 28 de novembre vaig aconseguir entrar a formar part de l'Orquestra Sinfonica de l'Amistat. Hem vaig sentir molt feliç, afortunada, agraida ... per aplegar a on estic.
Espereu que la il·lusió per tocar i transmetre amb la música mai desaparega, perque m'encanta formar part d'aquesta gran família.

Orquesta Sinfònica L'Amistat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario